23. okt. 2012

Kreativ Scrapping- Utfordring #2 ROSA TEMA

Dette blogginlegget skulle kommet ut for leeenge siden. Men jeg fant ikke bildene mine igjen (hvis det på en måte er mulig???)
Så de måtte sendes tilbake til meg fra Kreativ Scrapping, så derfor kommer dette noe seint.

Men altså, den andre utfordringen i Kreativ Scrapping Bloggen er en utfordring laget av meg.
Det eneste vi krever er at dere lager noe med "rosa sløyfe"... og selvsagt et feminint kort. 


Her er kortet jeg laget til utfordringen:

disse bearbeidet jeg med et pregesett... det finner du HER
Osteklut

Koselig om du legger igjen en liten hilsen til meg... det setter jeg alltid stor pris på :)

2 kommentarer:

  1. Alt er mulig vet du, bedre sent enn aldri.
    Nydelig var det, flotte detaljer.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Kjepe lekkert kort med masse dig til pynt. Liker stempelet, passer godt til girl power
    Ha en flott og rosa uke

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails